30 Eylül 2015 Çarşamba

KIRMIZIPANCARLI SEMİZOTU SALATASI



Herkese merhaba.Aslında bu salatayı yapalı bir ay kadar oldu.Ama ben işler güçler ,bodrum tatili derken yayınlamak için yeni fırsat buldum.Hem pancarın hem semizotunun faydalarını düşünürsek bence denemeye değer bir salata.

MALZEMELER:

1 demet semizotu
2 adet büyük kırmızı pancar(migrosda haşlanmış soyulmuş satılanlardan)
1/2 kutu konserve mısır
2 kibrit kutusu kadar keçi peyniri
zeytinyağ
limonsuyu
tuz

YAPILIŞI:

Semizotlarının saplarını ayırıp yıkayın süzün.İri iri ya da yaprak yaprak doğrayın.Pancarları (pakette 6 adet oluyor ben ikisini kullandım) yıkayıp iri küpler halinde doğrayın.Mısır ve yine iri küpler halinde doğranmış keçi peyniri ile harmanlayın.Tuz ,zeytinyağı ve limon suyunu (ölçü vermedim damak zevkinize göre) bir çay bardağında karıştırıp salataya dökün.Hepsini harmanlayıp servis tabağına alın.
Afiyet olsun.

2 yorum:

Nurşen Aksoy dedi ki...

Pancarlı salatalara bayılıyorum..ellerine sağlık..

Bizim Mutfak-Aysel dedi ki...

Gezmeci seni :) Fırsat buldukça gezip, dinlenmek lazım, iyi yapmışsın canım. Salata da rengarenk bol vitaminli harika görünüyor. Ellerine sağlık. Sevgiler. http://bizimmutfakdan.wordpress.com/