13 Mart 2017 Pazartesi

MİSAFİR MENÜSÜ VE LAHANA TURŞUSU KAVURMASI



Merhaba mutlu haftalarınız olsun.
Bu sofrayı hafta sonu gelen arkadaşlarıma hazırladım.


Lahana turşusu kavurmasını da  ilk kez yaptım sizlerle paylaşmak istedim.Bir başka tarif de öğrendim fakat henüz onu denemedim şimdilik bunu vericem.
Önce masamıza göz atalım sonra tarife geçelim.

MENÜ:


Et sote
Pilav
Etli yaprak sarma
Kremalı mantarlı patates
Barbunya Pilaki
Bakla Fava
Kuru cacık
Mayonezli havuç  salatası
Börülce salatası
Gavurdağı salatası
Lahana turşusu kavurması
Revani
Turşu tabağı

(Mavi yazılara tıklayarak tariflere ulaşabilirsiniz)

LAHANA TURŞUSU KAVURMASI


MALZEMELER :

350 -400 gr kadar lahana turşusu
2 adet kuru soğan
4- 5 yemek kaşığı zeytinyağı
1 yemek kaşığı domates salçası
kırmızı pul biber

YAPILIŞI:

Lahana turşularını bir parmak kalınlığında kıyın suda on dakika kadar bekletin fazla tuzu çıksın.
Tencereye sıvı yağı koyun soğanları küp küp doğrayıp biraz kavurun ,salçayı ekleyip eritin.
Süzdüğünüz turşuyu karışıma katın.Pul biber ekleyip yarım çay bardağı kadar su katıp pişirin.Servis tabağına alın.
Afiyetolsun.

1 yorum:

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Ellerine sağlık :)